۱۰فایروال برترسازمانی را بهتر بشناسید

فایروال های برتر سازمانی

رتبه بندی ۱۰ فایروال برتر

فایروال های زیادی دردنیا هستند که  هر کدام میتوانند جزء  بهترین ها باشند، بنابراین ما چگونه باید فایروال مناسب را انتخاب کنیم؟  این تحقیق وتجربه صدها نفر از متخصصان امنیت شبکه  است ،که از این محصولات در شرایط واقعی استفاده کرده اند

ما می دانیم که باید از شرکت خود دربرابر دسترسی های غیر مجاز یا ناخواسته محافظت کنیم. ما نیاز به یک ابزار امنیتی شبکه داریم که جریان بسته ها را در داخل و خارج از سازمان بررسی کند، که تحت قوانینی تصمیم می گیرد آیا این جریان امن، مخرب یا مشکوک است و نیاز به بازرسی دارد. حالا ما نیاز به یک فایروال داریم.

تشخیص اینکه ما به یک فایروال نیاز داریم در مرحله اول کاملا واضح است. گام مهم بعدی در فرآیند تصمیم گیری تعیین ویژگی های  فایروال  است و سیاست های آن با توجه به نیازهای شرکت ماست.

فایروال های سازمانی امروز باید بتوانند یک شبکه پیچیده ای را شامل شوند که شامل راه اندازی مرکز داده سنتی محلی، دفاترکنترل از راه دور و طیف وسیعی از محیط های ابری است. سپس ما مجبوریم فایروال را پس از نصب آن  ازمایش وتست کنیم . شاید تنها مرحله پیچیده تر از پیکربندی، تست و مدیریت نسل بعدی فایروال، فرآیند تصمیم گیری باشد که کدام محصول  به امنیت شرکت ما کمک شایانی میکند.ا

 

تصمیمات واقعی فایروال

برای پاسخ به نیاز فضای حقیقی، بایدبه کاربران واقعی تبدیل شویم. این هدف پایگاه مرکزی IT است. صدها بررسی واقعی از یک جامعه ای که از متخصصان فن آوری سازمانی جمع آوری شده است.

این میتواند خبرخوبی برای ماباشد که ده ها گزینه داریم، میتواند خبر بدی هم باشد. حجم منحصر به فرد انتخاب ها می تواند تصمیم گیری را دلهره آور و سخت کند.

پایگاه مرکزی IT برای کمک کردن  گزارش “راهنمای بررسی وخرید فایروال ها”  ۴۱ شرکت سازنده فایروال را مشخص می کند که بسیاری از آنها چندین محصول ارائه می دهند.

هدف این است که ما با هر دو دانش از هر محصول و تجربیات دست اول در مورد چگونگی عملکرد در محیط  دنیای واقعی اشنا شویم

پایگاه مرکزی IT  ده محصول برتر که براساس KPI  تعیین شده است .را معرفی کرده  است

KPI   سایتی  است برای بررسی تعداد نمایش ها ویا به بیان دیگر تعداد دفعاتی که یک محصول بامحصول دیگر مقایسه میشود

، در اینجا ده فایروال بالا شناسایی شده توسط پایگاه مرکزی IT: براساس حروف الفبا به شرح ذیل است

 

  1. Barracuda NextGen Firewall
  2. Cisco ASA
  3. Fortinet FortiGate
  4. Juniper SRX
  5. meraki mx firewall 
  6.  pfsence
  7. SonicWall TZ
  8. Sophos Cyberoam UTM
  9. Sophos UTM
  10. WatchGuard XTM

 

 

  • Fortinet FortiGate

خانواده FortiGate از فایروال های NG با عملکرد بی نظیر در سراسر شبکه، از بخش های داخلی، به مراکز داده، و محیط های ابری است. FortiGates در طیف وسیعی از اندازه ها و شکل ها در دسترس  است . دارای اجزای Fabric Security Fortinet که دفاع فوری و هوشمندانه را در برابر تهدیدهای شناخته شده و جدید در کل شبکه ایجاد می کند.

  • Cisco ASA

راه حل نهایی سیسکو و سیستم عامل اصلی است که محافظت از مجموعه محصولات سری سیسکو ASA را تأمین می کند. این راه حل  نرم افزاری قابلیت های فایروال  درسطح سازمانی را برای انواع محصولات ASA و دستگاه های مجازی فراهم می کند.

حفاظت از سازمان های مختلف با اندازه  های مختلف اجازه  می دهد تا کاربران دسترسی کامل به اطلاعات امن در هر نقطه، در هر زمان و از طریق هر دستگاه را داشته باشند. همچنین به طور کامل با سایر تکنولوژی های امنیتی کلیدی سازگار است و بنابراین سازمان ها با یک راه حل امنیتی همه جانبه طرف هستند.

  • Sophos UTM

شبکه جهانی  متشکل ازمحققان و تحلیل گران بسیار ماهر، که از کسب و کارهای   در حال ظهوردرمقابل ، تروجان، ویروس ها، روت کیت ها و نرم افزارهای جاسوسی رامحافظت میکنند..

  • pfSense

ارائه راه حل های امنیتی جامع شبکه برای شرکت ها، کسب و کارهای بزرگ و SOHO که راه حل های pfSense ارائه میدهدوجمع آوری پیشرفته ترین فن آوری موجود برای محافظت از شبکه را راحت تر از زمان قبل انجام میدهد. این محصولات بر اساس پلتفرم های قابل اطمینان ساخته شده اند و برای ارائه در بالاترین سطوح عملکرد، ثبات و اعتماد طراحی شده اند.

  • Meraki MX Firewalls

با گسترش برنامه های مدرن و شبکه های پیچیده، امنیت میزبان و پورت دیگر کافی نیست. فایروال نسل بعدی Lisco ۷ که شامل لوازم امنیتی MX و AP بی سیم است، به مدیران اجازه کنترل کامل بر کاربران، محتوا و برنامه های موجود در شبکه خود  رامی دهد.

  • Sophos Cyberoam UTM

وظیفه لوازم سخت افزاری Cyberoam Unified Threat ارائه امنیت جامع به سازمان ها، اعم از شرکت های بزرگ و دفاتر کوچک و شعبه است. ویژگی های چندگانه امنیتی یکپارچه شده بر روی یک لایه پلتفرم مبتنی بر هویت، امنیت ساده، اما با این حال بسیار موثر است.

  • WatchGuard XTM

کسب و کارهای کوچک نیز به امنیت کافی  نیاز دارند و دستگاه های فایروال / VPN سری WatchGuard XTM این حفاظت قوی را ارائه می دهند اما نه گران قیمت. امنیت شرکت شامل امنیت کامل HTTPS محتوا، پشتیبانی VoIP و اشتراک امنیتی اختیاری مانند کنترل برنامه و خدمات پیشگیری از نفوذ است.

  • Juniper SRX

امنیت بالا با قابلیتهای پیشرفته و یکپارچه اطلاعات ، که در زمینه پلت فرم های مقیاسه پذیر و انعطاف پذیر در صنعت، تحویل داده شده است. دروازه های سری SRX  مجموعه ای از معیارهای جدید با رابط های ۱۰۰GbE و تکنولوژی Express Tunnel را فراهم می کند که عملکرد  ۱ Tbps  را برای مرکز داده ارسال کند.

  • SonicWall TZ

امن و پیشرفته وگسترده که در کسب و کارهای کوچک، خرده فروشی، و سایت های از راه دور و دفاتر شعب اعمال می شود. این ترکیب از نفوذ با عملکرد بالاپیشگیری میکند، مسدود کردن تروجان، فیلتر کردن محتوای / URL و کنترل برنامه ازوظایف اوست.

  • SonicWall NSA

با استفاده از سری فایروال نسل بعدی (SonicWALL Network Security Appliance (NSA سطح امنیت عمیق تر به دست می آید. لوازم سری NSA توانایی های امنیتی خودکار و پویا را به یک پلاتفرم واحد متصل می کند، که ترکیبی از       (SonicWALL Inspection Packet Inspection (RFDPI) (RFDPI با معماری قدرتمند و انعطاف پذیر و چند هسته ای است. در حال حاضر شما می توانید حتی تهدیدات پیچیده را با یک سیستم پیشگیری از نفوذ (IPS  ) که شامل قابلیت های ضد ویروس پیشرفته، رمزگشایی و بازرسی SSL و حفاظت از نرم افزارهای مخرب مبتنی بر شبکه است که توان ابری را مهار می کند، مسدود کنید.

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

تماس با ما