۵ روش برتر برای افزایش عملکرد WiFi

کارشناسان حوزه ی شبکه های بی سیم، از سیسکو، آروبا، ایکائو، aorks و Mist Systems  با کریگ متیاس، مدیر کل شرکت مشاوره Farpoint Group، درباره بهینه سازی عملکرد Wi-Fi صحبت کردند. بر اساس این مصاحبه ها، راه حل هایی برای بهبود عملکرد و پایداری شبکه ی Wi-Fi ارائه کرده اند

نیاز به انجام تجزیه و تحلیل Wi-Fi

با تجزیه و تحلیل نیازهای اولیه، با یک لیست دقیق از الزامات قابل اجرا، برنامه ها و پوشش، کارتان رااغازکنید. آزمایش تجهیزات بالقوه در محدوده فضای آزاد برای ایجاد پایه ای برای انتظارات عملکرد اولیه و ارزیابی، راه خوب ومناسبی است. اضافه کردن  برنامه های جدید و تعداد از کاربران و دستگاه، در عملکرد هر گونه برنامه ریزی و یا پیش بینی زیرساخت اضافی باید در نظر گرفته شود.

انتظارات معقول از عملکرد Wi-Fi

با فرض در دسترس نبودن از ۵۰٪ از  توان محصول مشخص شده در شبکه و با توجه به تکنولوژی پایه (مانند ۸۰۲.۱۱ac Wave 2)، پهنای باند کانال و تراکم مشتری در هر مکان باید مشخص شود.

نظرسنجی سازنده مودم Wi-Fi را از دست ندید

خودداری از نظرسنجی های دقیق سایت به جز در تنظیماتی که چالش های مربوط به RF هستند مانند: بیمارستان ها، نیروگاه ها و امکانات با ساخت و ساز غیر معمول، پیاده سازی با تجزیه و تحلیل طیف گسترده برای درک رفتار تداخل و انتشار RF، همیشه مفید است و بررسی لحظه ای با ابزار مستقل، اغلب با ارزش است.

ویژگی های سازمانی Wi-Fi را بررسی کنید

طیف گسترده ای از قابلیت های مفید در پنل مدیریت سیستم Wi-Fi شرکت طبقه بندی شده است. از بین بردن صدها تنظیمات و ویژگی ها می توانید مدتی طول بکشد، اما زمان صرف شده برای یادگیری و استفاده از این ویژگی ها میتواند عملکردی عالی را ارائه  دهد.

نظارت بر روند Wi-Fi را در طول زمان

بسیار مهم و مورد نیاز است  تا به طور مستقیم با کاربران ارتباط داشته باشید .برای حل مشکلات احتمالی نظارت بر روند کار  در طول زمان مهم تر است. در روز اول انتظار بی نقص بودن را نداشته باشید. اصلاح در طول زمان بنا بر انتظارات و استراتژی بسیار معقول تر است.

  • گروه مهندسی پارمونت به لطف دانش فنی به روز و تجربه فراوان که حاصل بیش از ۱۵ سال تجربه در این حوزه می باشد آماده ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها می باشد. سابقه درخشان مجموعه پارمونت در راه اندازی و پشتیبانی شبکه و رضایت سازمان های طرف قرارداد دلیلی محکم برای مدیران زبده جهت برون سپاری شبکه به این مجموعه می باشد.پارمونت با ارائه برنامه ای جامع و  به سازمان شما نگهداری از تجهیزات و امنیت شبکه سازمان شما را تضمین خواهد کرد.
  • با توجه به اهمیت یکپارچگی اطلاعات سازمان و تامین امنیت داده ها و لزوم پایداری شبکه گروه پارمونت این اطمینان را به شما خواهد داد که با برنامه ای منظم و دقیق تمامی شبکه شما تحت کنترل و مانیتورینگ خواهد بود.

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

تماس با ما