شرح خدمات پشتیبانی شبکه(آپدیت اردیبهشت ۱۴۰۰)

پشتیبانی شبکه سازمانها

پارمونت به لطف دانش فنی به روز و تجربه فراوان که حاصل بیش از ۱۵ سال تجربه در حوزه پشتیبانی شبکه می باشد. سابقه درخشان مجموعه پارمونت در راه اندازی و پشتیبانی شبکه و رضایت سازمان های طرف قرارداد دلیلی محکم برای مدیران زبده جهت برون سپاری شبکه به این مجموعه می باشد.

پارمونت با ارائه برنامه ای جامع و  به سازمان شما نگهداری از تجهیزات و امنیت شبکه سازمان شما را تضمین خواهد کرد.

با توجه به اهمیت یکپارچگی اطلاعات سازمان و تامین امنیت داده ها و لزوم پایداری شبکه گروه پارمونت این اطمینان را به شما خواهد داد که با برنامه ای منظم و دقیق تمامی شبکه شما تحت کنترل و مانیتورینگ خواهد بود.

مروری دوباره بر ماهیت شبکه

شبکه کامپیوتری را مجموعه ای از کامپیوتر، سرور، رایانه های بزرگ، دستگاه های شبکه، لوازم جانبی،  می دانیم وظیفه اشترا اشتراک گذاری اطلاعات مهم را میدهد.

به چه صورتی پشتیبانی شبکه انجام میشود؟

پشتیبانی شبکه  در اصل به معنی نگهداری و حفظ شبکه، است. هدف از پشتیبانی شبکه مراقبت و رفع ایرادات بوجود آمده در قسمت های نرم افزاری و سخت افزاری شبکه کامپیوتری است ناگفته نماند که پشتیبانی شبکه با امنیت اطلاعات در شبکه  سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک سرو کار دارد و اگر در کوتاهترین زمان خدمات پشتیبانی شبکه  ارائه نشود کسب و کارها و سازمان ها با مشکل و چالش روبرو خواهند شد.

چرا همه پشتیبانی شبکه خود را به پارمونت می سپارند؟

  1.  توانایی همکاری با سازمان های بزرگ و کوچک
  2. مونیتورینگ وضعیت شبکه
  3. تشخیص سریع مشکلات شبکه و عملکرد آن
  4.  شناسایی خطاهای زیرساخت
  5. شناسایی خرابی ها و رفع آن
  6.  نصب و آزمایش از راه دور
  7.  پشتیبانی ۲۴ ساعته
  8.  حل مسائل و مشکلات در محل، تلفنی و ریموت
  9.  پشتیبانی از تجهیزات و امکانات جانبی
  10. ۱۵ سال تجربه کاری موفق

 

سرور چیست و چه کاربردی دارد؟

سرور یک کامپیوتر با سخت افزاری  فوق العاده قدرتمند است که وب را میزبانی میکند. سرور قادر است بواسطه ملزوماتی گاهی  یک یا چندین سایت را میزبانی کند. سروردر مکانی به نام دیتاسنتر نگهداری می شود. سرور وظیفه دارد به اینترنت بسیار پایدار و سریع متصل شود تا کارایی داشته باشد. همچنین آی پی اختصاصی بر روی آن تنظیم می شود تا در دسترس عموم در سطح اینترنت باشد. پس از اینکار معمولا اقدامات مورد نیاز دیگر مانند سیستم عامل، پیکربندی و … بصورت Remote  می توان انجام داد.

چرا سازمان ها به پشتیبانی سرور نیاز دارند؟

  1. سرور شما کند است و سرعت سازمان پایین است.
  2.   سرور شما در معرض ویروس ها و بدافزارها می باشد.
  3. هزینه مدیریت سرورهای کسب و کار شخصی شما بالا است.
  4. برای کنترل و مدیریت ظرفیت سرور خود نمیتوانید کاری کنید.
  5. باید به سرعت بالاتری کسب و کار خود را مدیریت کنید

سرور راس ارتباطات در شبکه هستند. چرا که سرورها برای کنترل، مدیریت، میزبانی و … استفاده می شود. در میزبانی وب، سرورها معمولا به دو مدل سرور اختصاصی و سرور مجازی هستند

تیم پشتیبانی شبکه تخصص های لازم برای طراحی، پیاده سازی و نگهداری شبکه را دارد 

وظایف تیم پشتیبانی شبکه
۱. برنامه ریزی، طراحی و معماری شبکه
۲. نصب شبکه و تنظیم عملکرد
۳. نصب کابل، سوئیچ و روتر
۴. نصب سرور، مجازی سازی و یا ارتباط از راه دور
۵. پشتیبان گیری برنامه ریزی شده و  از راه دور
۶. ارزیابی و اجرای اقدامات امنیتی
۷. تعمیر و نگهداری شبکه و سرور

سرور قلب تپنده شبکه کسب و کار شماست که برای مدیریت ترافیک، امنیت، دسترسی به اسناد مهم و برنامه ها بسیار ضروری است. قابلیت سرور به اندازه ای است که در صورت بروز اشکال در این سیستم، به طور قابل توجهی بر بودجه، زمان و گردش کار سازمان تأثیر  منفی خواهد گذاشت.

پشتیبانی سرور چگونه انجام میشود؟

در ارائه پشتیبانی سرور متناسب با نیازهای شرکت و کسب و کارتان، شما  از سختی و مدیریت داخلی سرور دور خواهید ماند و شما این امکان را دارید بدون هیچ گونه اتلاف وقت ، کارهای خود را با خاطری آسوده پیش ببرید.

پشتیبانی کامل از سرور شامل چه  فرآیندی است؟

  • استفاده از حافظه
  •  میزان استفاده از پردازنده و درگیری آن
  •  پبک آپ گرفتن
  •  آنتی ویروس
  •  بروز رسانی نرم افزارها
  •  رویدادهای سرور
  • سخت افزار

پشتیبانی سرور کاملاً مدیریت شده  به صورت ۲۴/۷ بر اساس یک هزینه ثابت ماهانه بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای مشاغل است، و در نهایت امنیت سرور شما تضمین شده است.

همانطور که میدانید زیرساخت فناوری اطلاعات قدرتمند و مطمئن امروزه بنیان تجارت الکترونیک است و داشتن یک شبکه قابل اعتماد و کارآمد برای کسب و کارهای نوین و استارتاپ ها بسیار پر اهمیت است. ما در پارمونت اطمینان و ضمانت می دهیم که شبکه ها و سرورهای کسب و کار شما را به صورت حضوری و دوره ای کنترل کرده و از راه دور ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز در سال  پشتیبانی کنیم.

از این رو در پایان می توانیم نتیجه بگیریم که مهم ترین و ضروری ترین اقدام در حوزه کسب وکارتان راه اندازی شبکه است. پس از اینکه شبکه سازمان شما برای بهبود عملکرد و افزایش راندمان و بازدهی راه اندازی شد مهم است که عملکرد شبکه بهبود داشته و همواره با بازدهی بالا باقی بماند پس نیاز است که حتما از خدمات پشتیبانی شبکه استفاده کنید. برای بهره مندی از خدمات پشتیبانی شبکه به صفحه پشتیبانی شبکه پارمونت مراجعه کنید

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

تماس با ما