بهترین ابزارها برای پیدا کردن کلمات کلیدی در سال ۲۰۲۰ کدام ها هستند؟

کلمه کلیدی شاخص پارمونت

همه ما به خوبی می‌دانیم که عنصر کلمه کلیدی در موفقیت مطالب و محتوای سایت بسیار موثر است و کمک شایانی می‌کند. از این روست که در هر مقاله و محتوا از سایت خود به دنبال بهترین کلمه کلیدی می‌گردیم. آیا سایت شما نیز به دنبال بهترین ابزارها برای انتخاب کلمات کلیدی در وبسایت خود هستید؟ آیا میدانید انتخاب کلمه کلیدی مناسب تا چه اندازه میتواند در رشد ترافیک سایت شما موثر باشد؟ برای پاسخ به این سوال با پارمونت همراه بمانید.

کلمه کلیدی پارمونت

 به کار بردن کلمه کلیدی برای رشد ترافیک سایت شما بسیار مهم و اساسی است. این کار به شما کمک می‌کند یک محتوای درجه یک و عالی بنویسید تا بدین ترتیب ترافیک ارگانیک سایت شما افزایش یابد.

چالشی که ممکن است با آن مواجه شوید این است که جستجوی کلمات کلیدی می‌تواند کمی دشوار و سخت باشد به ویژه اگر در زمینه‌ی سئو تازه‌کار باشید. در ادامه قصد داریم بهترین ابزارها را برای پیدا کردن کلمات کلیدی که متخصصان سئو برای افزایش ترافیک وبسایت خود از آن استفاده می‌کنند، به شما معرفی کنیم.

کلیدواژه پارمونت

ابزار تحقیقی برای سئو سایت کدام ها هستند؟

ابزار تحقیقی سئو به کمک شما می آیند تا ایده‌های مربوط به عنوان مقاله را بیابید. ایده هایی که مردم در موتورهای جستجو به دنبال آن‌ها هستند.

هدف از این کار این است که ایده‌های مربوط به محتوا را که کاربران در اینترنت یا همان مشتریان شما به دنبال آن‌ هستند را پیدا کنند. پس بدین ترتیب شما می‌توانید برای استراتژی محتوای خود برنامه‌ریزی کنید تا آن کلمات کلیدی را هنرمندانه در عناوین مقالات خود به کار ببرید. هم چنین در نهایت پست‌های بلاگ و لندینگ پیج های خود را پوشش دهید.

کلمه اصلی پارمونت

بهترین ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی

ابزار یافتن کلمه‌ی کلیدی به شما کمک می‌کنند تا هنگامی که رقبای شما در رتبه‌ های برتر گوگل قرار دارند، کلمات کلیدی را از حالت انحصاری خارج کرده و در نهایت می‌توانید محتوای خود را با توجه به آن کلمه کلیدی هدف ارتقا دهید. بدین ترتیب خواهید توانست که با افزایش ترافیک ورودی و نرخ کلیک بازدید و فروش را از آن خود کنید. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

جستجوی کلیدواژه پارمونت

Ubersuggest

Ubersuggest  یک ابزار رایگان است که حجم دیتای جستجو و کلمات کلیدی پیشنهادی را نشان می‌دهد. این ابزار عنوان میکند که کلمه‌ی کلیدی موردنظر برای اینکه رتبه بیاورد، چه مسیری دارد و تا چه حد سخت یا آسان است و موارد دیگری را نیز نمایش می‌دهد.

شما همچنان علاوه بر مشاهده‌ی پیشنهادات کلمات کلیدی مرتبط، همچنین می‌توانید یک جدول از ۱۰۰ نتیجه‌ی برتر گوگل در ارتباط با آن کلمه‌ی کلیدی را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید تعداد کلی اشتراک ‌گذاری‌های اجتماعی ، تعداد لینک‌های خروجی، نمره‌ی دامنه و میزان تخمینی بازدید را نیز بررسی کنید

SEMrush

SEMrush  را می توان یک پک کامل سئو معرفی کرد. این پک دارای تمام ابزارهای مورد نیاز شماست برای جستجوی کلمات کلیدی کاربردی. در ابزار Keyword Overview  یک کلمه‌ی کلیدی را تایپ کنید تا یک مجموعه کامل از تمام آن چیزی که نیاز دارید بدانید، در اختیار شما قرار بگیرد. از جمله مواردی که در جستجوها میتوان یافت این است که که چند نفر این کلمه‌ی کلیدی را جستجو کرده‌اند، آیا میزان محبوبیت این کلمه‌ی در حال افزایش است (ترند)  و یا از محبوبیت آن کاسته شده است و بسیاری از موارد دیگر.

Google Keyword Planner

Google Keyword Planner  در اصل به جهت استفاده‌ی تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند در گوگل تبلیغات انجام دهند طراحی شده. با این حال همچنان یک ابزار مفید برای سئو محسوب شده و رایگان است.

برای دسترسی به این ابزار به حساب کاربری گوگل نیاز دارید. اگر از پیش، حساب کاربری ندارید باید یک حساب بسازید و جزئیات مربوط به پرداخت خود را وارد کنید، اما نیازی به ایجاد یک کمپین فعال و یا پرداخت برای هیچ موردی وجود ندارد.

زمانی که از طریق حساب کاربری Google Ads خود به Keyword Planner دسترسی داشتید کلمه‌ی کلیدی مورد نظر خود‌ را در آن تایپ کنید و اطلاعات مربوط به اینکه هر ماه چه میزان جستجو در مورد آن صورت می‌گیرد را مشاهده کنید. شما همچنین ایده‌های مربوط به کلمات کلیدی مرتبط را نیز مشاهده خواهیدکرد که می‌توانید آن‌ها را دانلود بکنید.

Ahrefs

Ahrefs یکی  از بهترین ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی است که امکاناتی مشابه SEMrush ا ارائه می‌دهد و یک جایگزین عالی برای آن محسوب می شود که در جستجوی کلمات کلیدی است. شما با استفاده از ابزار Ahrefs می‌توانید تنها با تایپ کردن یک کلمه‌ی کلیدی به هزاران ایده‌ مربوط دست یابید. پس از این، یک لیست کامل از کلمات کلیدی پیشنهادی مشاهده می‌کنید.

شما همچنین می‌توانید از Ahrefs برای مشاهده‌ی مطالب و محتویاتی که رقبای شما براساس آن‌ها در گوگل رشد کرده‌اند استفاده کنید. به بیان دیگر می‌توانید کلمات کلیدی جدیدی را با توجه به آن موضوعات فراهم کنید.

Answer ThePublic

یکی از بهترین ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط به محتوا ومقاله Answer ThePublic است. ناگفته نماند که این ابزار کمی متفاوت‌تر از دیگر ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی است و نتایج مربوطه را در یک رابط کاربری زیبا و جذاب به نمایش می‌گذارد.

کلمه کلیدی جستجو پارمونت

سخن آخر

قدرت کلمات کلیدی آن زمان مشخص می‌شود که تصمیم می‌گیریم محتوایی هدفمند، تولید کنیم. در واقع می‌توان گفت این کلمات هدف سایت شما را مشخص می‌کنند. حال اینکه چگونه باید بهترین گزینه را انتخاب کنیم کار سختی نیست و با کمک برخی از ابزارهای موجود می‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

 

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

تماس با ما