پشتیبانی شبکه پارمونت؛ دوست روزهای سخت سازمان شما

اگر اینجا هستید نشان دهنده این است که حالا اهمیت انتخاب صحیح یک شرکت پشتیبانی شبکه و اهمیت پشتیبانی شبکه را درک کرده اید و به طور حتم دانسته اید که یک سازمان به شدت متکی به شبکه خود می باشد.

حتی میتوان گفت اگر یک سازمان شبکه مناسبی نداشته باشد یا از شبکه کامپیوتری برخوردار نباشد پس کاری انجام نمیدهد. چرا که اصلا از بستری مناسب برای کار و پیشرفت برخوردار نیست.

چرا پارمونت

لزوم راه اندازی شبکه به عنوان بستر کسب و کار

امروزه گردش اطلاعات و دیتا در سازمان ها و کسب و کارها همانند گردش خون در بدن انسان ضروری و حیاتی است. اگر اطلاعات و دیتای شما در بستر وب سازمانتان جابجا نشود پس در اصل کاری انجام نمیشود و کسب وکار شما با عملا نابود شده و ورشکسته است. با این تفاسیر و توضیحات نمیتوانید توقع پیشرفت و جهش کاری در سازمان خود را داشته باشید.

می توان نتیجه گرفت که شبکه سازمان شما در صورتی که عملکرد عالی و صحیح داشته باشد می تواند سکوی پرتاب شرکت شما به سمت اهدافتان با سرعتی باورنکردنی خواهد بود. اما اگر شما هرروز در یک نقطه از سازمانتان با مشکل و قطعی روبرو شوید، آهسته آهسته تمام انگیزه و نیروی کار شما دچار اصطکاک شده و از این مدل کار کردن خسته خواهید شد.

اما ما به شما اطمینان میدهیم که  هیچ گاه این لحظات سخت را در کسب وکار  تجربه نخواهید کرد. چرا که پارمونت همواره همانند یک همراه و دوست دلسوز دغدغه ها و نگرانی های شما را رفع کرده و سازمان شما را از استهلاک نجات دهد.

چرا پارمونت

چرا پارمونت انتخاب اول سازمان ها و کسب وکارها است؟

  • سابقه طولانی و درخشان:

به جرات میتوانیم ادعا کنیم که در میان شرکت های فعال در حوزه راه اندازی و پشتیبانی شبکه و سرور پارمونت از اولین و قدیمی ترین شرکت هاست.

پارمونت بیش از ۱۵ سال است که خدمات پشتیبانی شبکه به سازمان ها و شرکت های عریض و طویل دولتی و خصوصی ارائه میکند و در ارائه این خدمات بسیار زبردست و توانا است.

چرا پارمونت

  • مشتریان مختلف:

به سبب سابقه و تجربه طولانی مدت در پارمونت، افتخار خدمات دهی به مشترین مختلف و متنوعی را داشته‌ایم.

  • کارخانه های صنعتی با چندین فاز مختلف تا مهد کودک
  • سازمان هایی با چند صد نیرو و شرکت هایی با حداکر ۳ نیرو

چرا پارمونت

  • تجربه غنی:

ما در پارمونت به واسطه مشتریان مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ تجربه بسیاری در حوزه پشتیبانی شبکه به دست آورده ایم. از این رو هنگامی که سازمان شما با کوچکترین مشکلی مواجه شود ما به سرعت علت آن را تشخیص داده و برای رفع آن اقدام کنیم تا هیچ گاه سیستم های شبکه کامپیوتری سازمان شما از کار باز نماند.

چرا پارمونت

  • دانش فنی نوین:

ما در پارمونت تلاش کرده ایم که متخصص ترین، فنی ترین و ماهر ترین نیروهای پشتیبانی شبکه را گرد هم آوردیم تا با تکیه بر دانش فنی به روز و نوین آن ها بتوانیم متناسب با نیاز  سیستم کسب وکار شما شبکه کامپیوتری راه اندازی کرده و به بهترین نحو از آن نگهداری کنیم. تا شما بتوانید با آرامش خیال به کسب وکار خود رسیدگی کرده و به اهداف سازمانی خود نزدیک شوید.

چرا پارمونت

  • تامین کنندگان برتر تجاری:

ما به واسطه سال ها خرید و فروش تجهیزات فنی پشتیبانی شبکه، آشنایی کامل با انواع برندها و انواع تجهیزات درجه یک و با کیفیت داریم. چرا که بر این عقیده ایم مشتریان ما باید از شبکه ای سازمان یافته بر بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات بهره مند باشند.

از این رو خود را ملزم میدانیم که با برترین تامین کنندگان سخت افزار. بهترین ارائه کنندگان سخت افزار و حرفه ای ترین ارائه دهندگان سرویس اینترنت همکاری کنیم تا خاطر کارفرما از بهترین خدمات دریافتی آسوده باشد.

چرا پارمونت

  • قرارداد حقوقی و قانونی:

پارمونت با علم و تسلط کامل بر موضوعات حقوقی و حقیقی در کسب وکارها و برخورداری از یک تیم حقوقی درجه یک اقدام به عقد قرارداد با رعایت تمام نکات قانونی می کند. هم چنین تمام حقوق کارفرما و پیمانکار را به دقت به تالیف دراورده و حفظ میکند. بدیهی است که قرارداد ما بین کارفرما وپیمانکار پارمونت را متعهد و ملزم به ارائه بهترین خدمات میکند.

چرا پارمونت

  • صیانت از اطلاعات کارفرما:

تمام دسترسی ها، رمز های ورود، روش های ورود ، نکات کلیدی و … به صورت کامل در اختیاز کارفرما قرار خواهد گرفت و پارمونت در نهایت احترام متعهد به عدم افشای این اطلاعات به جز مدیران سازمان ها و صاحبان کسب وکارها می شود.

چرا پارمونت

  • تعداد بالای کارشناسان:

ما برآنیم که متناسب با هر کارفرما یک یا چندین کارشناس فنی داشته باشیم  تا به صورت ۷۲۴ پاسخگوی مشکلات و سوالات فنی باشند.

  • نظارت مستمر و لحظه ای:

پارمونت بر آن است که با انجام نظارت لحظه ای و مستمر به سیستم ها، شبکه و سرور از هرگونه اقدام خرابکارانه جلوگیری کند تا کسب و کارها سازمان ها و شرکت ها تحت تاثیر قرار نگیرد.

  • گزارشات ماهیانه و سالیانه

شما به عنوان کارفرما به صورت ماهانه، سه ماهه و یک ساله گزارش عملکرد دریافت خواهید کرد و در جریان وضعیت و کیفیت سرویس های ارائه شده قرار خواهید گرفت.

پارمونت در تمام ۲۰ سال فعالیت حرفه ای خود تنها رضایت و پیشرفت کارفرمایان خود را هدف خود قرار داده است. از این رو موفقیت مشتریان خود را موفقیت خود میداند و برای تمامی کسب وکارها و سازمان ها ارزوی موفقیت و پیشرفت میکند.

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

تماس با ما