بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۸

 پیدایش دستگاه هایی که توانایی اتصال به اینترنت را دارا هستند، باعث ایجاد تغییراتی خوب و سودمند در زندگی ما شده است، درعین حال برای متخصصان امنیت و اینترنت دردسر ساز شده است. اینجاست که بهترین آنتی ویروس ها ظهور پیدا میکنند. نکته مهم آنجاست که با افزایش داده ها و اطلاعات، مجرمان اینترنتی نیز هر روزه روشی جدید برای نفوذ و تخریب رایانه ها پیدا میکنند.

** – خوشبختانه در اینجا فهرستی مفید توسط تیم امنیت پارمونت از آنتی ویروس ها در اختیارتان میگذاریم  که  از مطالعه ی آن لذت می برید و امنیت سیستم های خود را تامین میکنید.

در خط مقدم این فهرست آنتی ویروس بیتدیفندر پلاس ۲۰۱۹ ( Bitdefender Antivirus Plus2019 ) قرار دارد، این آنتی ویروس با داشتن ویژگی های متعدد و رابط کاربری آسان و قیمتی باورنکردنی (البته نه برای ایرانیان با این وضع قیمت دلار) بهترین انتخاب شما میتواند باشد، اما اگر شما دنبال ویژگی خاصی در آنتی ویروس ها هستید و یا میخواهید بیشتر از ویندوز را در پوشش خود قرار بدهید ، مطمئن باشید در ادامه فهرست آنتی ویروس  مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد، اگرچه بر همگان روشن است که هیچ تهدید و ویروسی از دید چشمان بیتدیفندر پوشیده نیست.

** ۱۰ آنتی ویروس برتر **

  1. Bitdefender Antivirus Plus 2019

  •    ویژگی های متعدد
  •  قابل اطمینان در شناسایی ویروس
  •  یکی از بهترین ضد باج افزار ها
  •  احتمال بر استفاده سنگین از منابع

یکی از بی باک ترین آنتی ویروس ها در میان تمام آنتی ویروس ها بیتدیفندر هست. بیتدیفندر پلاس ۲۰۱۹ نسبت به آنتی ویروس های دیگر در ازای مبلغی که میپردازید و ویژگی های بیشماری که دریافت میکنید قابل رقابت نیست .

 بیتدیفندر متشکل از فیلترگذاری برروی مرورگر تا از بازشدن سایت های مشکوک جلوگیری کند و داشتن امنیت در زمینه ی پرداخت های اینترنتی که گاها ممکن است شما با صفحات مشکوک فیشینگ رو به رو شوید و در این نسخه اضافه شدن ویژگی منحصر به فرد ضد باج افزاری کمک شایانی در حوزه ی امنیت به شما میکند. (برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ی مربوط به باج افزار ها مراجعه کنید.)

موتور قدرتمند #بیتدیفندر هم میتواند جزئی از مزایا و یا معایب آن باشد ، اگر شما سخت افزاری قدرتمند دارید و گاها استفاده زیاد از منابع سخت افزاری برایتان مشکلی نیست بدون شک همین حالا اقدام به نصب بیتدیفندر کنید ولی اگر سخت افزار ضعیفی دارید و یا عملکرد و سرعت برای شما حائز اهمیت هست نگاهی به ادامه ی یست بیاندازید .

  1. Norton AntiVirus Basic 2018

  •   استفاده سبک از منابع سخت افزاری
  •  قیمت
  •  ممکن است افزونه ی کروم آزار دهنده باشد !

اگر دنبال آنتی ویروسی هستید که خیلی سبک باشد و کمترین استفاده را از منابع سخت افزاری داشته باشد نورتون است که وظیفه ی خود را تمام و کمال انجام داده است .

با داشتن قیمت و عملکردی بی نظیر در عین سبک بودن ، به یکی از موردعلاقه ترین آنتی ویروس های ۲۰۱۸ تبدیل شده است.یک شکارچی تروجان با کیفیت بالا است که می تواند به طور اتوماتیک از سیستم شما محافظت کند، همچنین بسیاری از تغییرات، گزینه ها و تنظیمات برای کسانی که به آنها نیاز دارند، ارائه می دهد و آن را یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروس در سال ۲۰۱۸ می کند.

مسدود کننده ، یو ار ال دستی  شما را از وب سایت های مخرب دور می کند. برای مثال، اگرچیزی را از دست بدهد ، یک سرویس عالی تشخیص فایل، بلافاصله بارگیری مشکوک را تشخیص می دهد و اگر نرم افزارهای مخرب هنوز راهی پیدا کنند، با نظارت رفتار هوشمندانه، آن را در اولین مشکلی که ایجاد می کند، حذف میکند. برخی مرورگرها می توانند با افزونه مشکل داشته باشند. #نورتون ایدنتیتی سیف یک مدیریت رمز عبور همراه خود دارد که به درستی اجرا می شود. اما ما متوجه شدیم نسخه #کروم بعضی مواقع کار را بدون هیچ دلیل ظاهری متوقف می کند. ما شاهد تعداد بسیار زیادی از گزارش مشکلات مشابه هستیم، بنابراین به نظر می رسد موضوع جدی در اینجا وجود دارد.

نورتون آنتی ویروس ۲۰۱۸ خیلی آرام ولی موثر در پس زمینه ی شما کار میکند و قیمتی رقابتی را نیز ارائه کرده است.

  1. ESET NOD32 Antivirus

  •   شناسایی و محافظت بی نظیر
  •   نداشتن افزونه ی اضافی
  •   ویژگی های پیشرفته ای که بدرد تازه کارها نمیخورد
  •   محیط کاربری یکم زمان میگیرد تا به آن عادت کنید

نود۳۲ انتی ویروس است که  ممکن است ناامید کننده باشد. هیچ فایروال، مدیریت گذرواژه، فریزر فایل، اسکنر آسیب پذیری یا هر یک از موارد اضافی که شما اغلب در جای دیگر پیدا خواهید کرد وجود ندارد. این بدان معنا نیست که قدرت این آنتی ویروس کم است، بلکه بیشتر بر پایه های آنتی ویروس تمرکز دارد. نود۳۲ انتی ویروس ۲۰۱۸ ادیشن است ، همزمان همراه با محافظت در برابر نرم افزارهای مخرب ، لایه ضد باج افزار، محافظت از نفوذ، فیلتر کردن یو ار ال برای مسدود کردن وب سایت های مخرب و ماژول هایی برای جلوگیری از حملات با استفاده از پاور شل و اسکریپت های مخرب است.

است انتی ویروس نود۳۲ برای مبتدیان مناسب نیست. رابط کاربری گاهی اوقات دست و پا گیر است، برخی از ویژگی ها بسیار پیشرفته هستند و حتی راهنما هم مفید نیست. هرچند کاربران با تجربه از توان و قابلیت تنظیم است قدردانی می کنند. حفاظت این آنتی ویروس، از حد متوسط بالاتر است که کار خوبی برای حفظ امنیت شماست و طراحی سبک را تضمین می کند که سرعت شما را کم نمی کند.

یکی از ویژگی های جدید در نسخه ۲۰۱۸ UEFI Scanner این است که شما را از حملاتی که به کامپیوتر شما می شود، حتی قبل از اینکه ویندوز شروع به کار کند، محافظت می کند.

  1. Webroot SecureAnywhere AntiVirus

  •  استفاده سبک از منابع سخت افزاری
  •  نظاره گری هوشمند
  •  نیاز به اتصال به اینترنت دائمی

وب روت سکیورانی ور ، آنتی ویروس ارائه دهنده ی متفاوتی در زمینه ی استفاده از منابع سخت افزاری هست ، سپری سبک که به آن افتخار میکند، نصبی که چند ثانیه طول میکشد ، و فضایی کمی که دربرمیگیرد و تاثیر خیلی کمی که بر حافظه ی رم شما دارد.

دلیل همه ی این ویژگی ها به خاط این است که از شما خواستار انلاین بودن است برای داشتن بهترین عملکرد و خب این نیز بر میگردد به نحوه ی عملکردی که بر پایه سرویس های ابری است. تمام ویژگی هایی اعم از موتور ضد فیشینگ ، نظاره گر هوشمند بر اسکریپت ها و نرم افز های مشکوک و ضد باج افزار بودن را دارا است.

  1. Kaspersky Antivirus 2018

  •  پرمحتوا
  •  فوق العاده آسان برای استفاده
  •  سوئیت های کسپرسکی ظرفیت بیشتری برای بهتر شدن دارند

آنتی ویروس کسپرسکی ۲۰۱۸ یک بسته امن امنیتی است که بر پایه های اصلی امنیت تمرکز دارد: فیلتر و بلاک یوارال های وب سایت های خطرناک، یک موتور آنتی ویروس دقیق، تهدیدات را شناسایی و حذف می کند وفن آوری های نظارت هوشمند اقدامات مخرب را ردیابی و معکوس می کنند. ما به طور مرتب کسپراسکای را در بهترین حالت در مسدود کردن نرم افزارهای مخرب و حذف آنها از یک سیستم آلوده یافتیم. علاوه بر این به طور مرتب در لابراتوارهایی مانند  AV-Comparatives در رده های بالا رتبه بندی می شود.

این برنامه همچنین برای استفاده آسان است. رابط کاربری را به خوبی طراحی کرده است که فقط تعدادی از دکمه ها و گزینه ها خیلی ساده نیستند اما پیچیده هم نیستند و بسیاری از دستورالعمل ها روی صفحه نمایش برای توضیح اینکه چگونه این آنتی ویروس کار می کند، وجود دارد. اگر شما فقط به حفاظت دقیق، قابل اعتماد و سازگار، از نرم افزارهای مخرب نیاز دارید، کسپراسکای ۲۰۱۸ به شما کمک خواهد کرد.

  1. Panda Antivirus Pro

  •  پرمحتوا
  •  دسترسی آسان
  •  فایروالی ابتدایی

از آنجاییکه فایروال ها به عنوان مکمل خدمات با کیفیت آنتی ویروس عمل می کنند، اغلب آنها به عنوان ویژگی اضافی در قالب غیررایگان در کنار انتی ویروس ها قرار میگرند ، این زمانی مشهود که ما به پاندا انتی ویروس پرو میرسیم،  در مقایسه با همتایانش فایروالی ابتدایی دارد . درسته خبر بدی بود، اما خبر خوب این است که در مقایسه با دیگر ویژگی هایی مانند تشخیص سریع تروجان ها، سرویس ابری انتی ویروس و فیلتر ادرس های نامعتبر قابل چشم پوشی است .

دیگر ویژگی جالب این انتی ویروس داشتن کیبوردمجازی است ، با این ویژگی در مقابل اسکریپت های خطرناک کیلاگر ها در امان میمانید .در آخر طراحی رابط کاربری پاندا به گونه ای آسان و راحت هست که با دو یا سه کلیک به مقاصد خود میرسید.

  1. Trend Micro Antivirus+ Security

  •  ضدباج افزار قوی
  •  شناسایی قوی
  •  مشکل های تک و توک در عملکرد
  •  شناسایی اشتباه

با جاه طلبی برای ارائه یک سطح امنیتی بالا درعلی رغم قیمت آن است که می تواند به راحتی رقبا را ازمیان ببرد. دلایل فروش خوب این انتی ویروس آن است که، به وسیله یک لایه ضد اسپم ارائه می شود و عملکرد عالی را ارائه می دهد ، به دنبال آن یک ماژول باکیفیت از ضدباج افزار را ارائه میدهد.

یکی از نقاط ضعف این انتی ویروس موتور شناسایی چابک آن است و این هرزگاهی باعث شناسایی اشتباه میشود. بله، این عجول بودن ممکنه آزاردهنده باشد اما وقتی داریم درباره ی ویروس ها صحبت میکنیم دست به کارشدن بهتر از بیخیال بودن است.

همانند دیگر انتی ویروس های غیررایگان شما قادر به استفاده آزمایشی هستید قبل از اینکه مبلغ را کامل پرداخت کنید، در اخر این آنتی ویروس مارا ناامید نکرد.

  1. AVG AntiVirus Free

  •  عملکرد عالی
  •  رایگان بودن
  •  ویژگی های ابتدایی

این آنتی ویروس رایگان با اختیار قرار دادن ویژگی هایی که در دیگر آنتی ویروس ها رایگان نیست شما را ترغیب به نصب آن میکند. اگرچه محصولی غیرپولی نیز ارائه میکند.

این بسته شامل موتور آنتی ویروس قوی، اسکن ایمیل ها درلحظه و فیلتر قدرتمند وب میشود ، شما قادر به شش مدل اسکن خواهید بود اعم از : اسکن عمیق، اسکن دی وی دی و یو اس بی و …

موتور شناسایی این آنتی ویروس به قدری قدرتمند است که در بعضی مواقع، حریفان به گرد پای او نمیرسند.

  1. Avast Free Antivirus

  • اعلان های مفید
  •  شناسایی قدرتمند
  • اسکن های عیب یابی غیرمفید در نسخه ی رایگان

اواست نیز یکی دیگر از آنتی ویروس های رایگان قدرتمند است که در این لیست قرار دارد.

مطمئنا، تمام اجزای یک سیستم آنتی ویروس مدرن امروز شامل، اسکن به موقع میشود قبل از لینکه فایل های مخرب به شما آسیبی برسانند، دارای موتور فیلتر وب نیز میشود که پیشگیری میکند از محتوای آلوده ای که ممکن است به شما آسیب برساند. یک ویژگی وفق العاده و منحصر به فرد اوست، بازرس وای فای است که به شما اجازه میدهد تا افراد متصل به وای فای را چک و سخت افزار خود را بررسی کنید. به علاوه ی این ها، اوست میتواند سیستمتان را برای نرم افزارهای منسوخ، عملکرد و مشکلات رجیستری، تکه های از دست رفته و غیره اسکن کند. نسخه رایگان وقتتان را هدر میدهد چون فقط میتواند شناسایی کند اما در نسخه ی غیررایگان راه حلی برای این موارد است. اواست همزمان میتواند با هر محصول ضد ویروس دیگری که ممکن است شما نصب کرده باشید همکاری کند. بنابر ویژگی های گفته شده اواست یکی از محصولات موردعلاقه ما در سال ۲۰۱۸ است.

  1. Avira Free Antivirus

  •  عملکرد قابل اطمینان
  • پشتیبانی از مرورگر ها
  • دارای ویژگی های زائد
  • رابط کاربری بهتر فقط برای موبایل ها

اویرا رایگان برای افرادی که نیاز به ویژگی های آنتی ویروس عالی بدون نیازپرداخت مبلغی را خواستار هستند عالی است. اول از همه #اویرا به یک موتور آنتی ویروس “همیشه رایگان” دسترسی پیدا می کند که هر زمان که برنامه بدافزاری را شناسایی و بلوک می کند. شما می توانید تهدیدات جدید را برای آزمایشگاه های آویرا برای تحلیل بیشتر ارسال کنید. #اویرا تلاش زیادی را در حفاظت از مرورگرهای خود به عنوان یکی از مکان های اصلی برای عفونت های ویروسی انجام می دهد، به همین دلیل است که این افزونه ها برای فیلتر کردن سایت و مسدود کردن ردگیر ارائه می شود.

این آنتی ویروس هنگامی که به نقش مدافع خود می آید یک کار عالی انجام می دهد. برای یک محصول رایگان ویژگی های معقولی ارائه میدهد. در نهایت رابط کاربری آن پس از سال ها دستخوش تغییراتی بوده و این باعث شده تا استفاده آسان تر شود. در حالی که نسخه پرداختی آن ویژگی های پیشرفته مربوط به امنیت آنلاین خرید، مبادله و حفاظت از ایمیل را ارائه می دهد. نسخه رایگان به این دلیل که زیرا تمامی کاربران را که فقط می خواهند از سیستم خود بدون هیچ مشکلی اضافی و یا برچسب قیمت گذاری محافظت کنند.

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

تماس با ما