عینک هوشمند مجازی جایگزین گوشی‌‌هوشمند می‌شود

«الکس کیپمن» مخترع هولولنز مایکروسافت و دونا سارکر مدیر ویندوز اینسایدر هر دو با مونستر هم عقیده شده و می گویند عینک‌های نسل جدید می تواند گوشی‌های هوشمند را به دست تاریخ بسپارند.

کیپمن عقیده افراطی در این زمینه دارد و می‌گوید در حال حاضر گوشی های هوشمند مرده‌اند اما مردم نمی‌دانند و دنیای جدید با واقعیت افزوده / AR شکل و بوی جدید گرفته و تصاویر واقعیت مجازی را خلق می‌کند.

به گفته وی گوشی های هوشمند و اسکرین تلویزیون جای خود را به ابزارهای پوشیدنی هولوگرافیک مانند اسکرین های مینیاتوری روی عینک می دهند.

سارکر هم می گوید سازندگان به سوی ساخت گوشی های هوشمند بدون اسکرین می روند و همه چیز از هندست به روی چشم منتقل می شود و اسکرین جدید و مینیاتوری جایگزین آن می شود.

شاید به همین دلایل باشد که مایکروسافت ساخت گوشی های هوشمند را متوقف کرده و قرار است سرفیس فون خود را به عنوان محصولی متفاوت ساخته و راهی بازار کند.

یک روز مردم از گوشی های فیچری و ساده به سوی گوشی های هوشمند مهاجرت کردند و حالا با ورود واقعیت افزوده و واقعیت مجازی کم کم به سوی جایگزین جدید گوشی های هوشمند می روند، بی آنکه مطلع باشند.

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

تماس با ما