چرا فروشگاه اینترنتی داشته باشم؟

ضرورت فروشگاه اینترنتی

امروزه با رشد فزاینده تکنولوژی، مدل کسب و کار و فعالیت‌های تجاری تا حدود زیادی دچار تغییرات شده است. استفاده روز افزون از اینترنت، باعث بوجود آمدن کسب‌و‌‌کارهای جدیدی شده است. ضمن اینکه بسیاری از کارهای سنتی هم تغییر شکل داده و به استفاده از این بازار وسیع (اینترنت) روی آورده اند. در این مقاله که توسط گروه تحقیق و توسعه پارمونت آماده شده قصد آن داریم تا مزایا و امتیازات فروشگاه اینترنتی را بررسی و فواید تبدیل  فروشگاه سنتی به فروشگاه اینترنتی را با هم مرور کنیم.

چرا باید فروشگاه سنتی خود را تبدیل به فروشگاه اینترنتی کنم؟

این سوالی که در ذهن بسیاری از صاحبان کسب و کارهای سنتی شکل گرفته است. کسب و کار سنتی در این مقاله اشاره به آن دسته از کسب و کار ها دارد که فروششان به صورت حضوری و یا مثلاً از طریق اینترنت بوده و از فروش اینترنتی استفاده ای نمیکنند. حال ممکن است یک شرکت باشد و یا یک فروشگاه محلی. همانطور که میدانید آینده از آن تجارت الکترونیک و آنلاین خواهد بود و فروشگاه های سنتی به مرور جای خود را به فروشگاه های اینترنتی خواهند داد. در ادامه به بعضی از مزایا و امتیازات خواهیم پرداخت.

  • حضور در اینترنت به کسب و کار شما اعتبار میبخشد

شاید همین موضوع به تنهایی بتواند دلیل خوبی برای حضور شما در این عرصه باشد. با حضور در اینترنت مشتریان شما متوجه خواهند شد که چقدر تجارت و کسب و کار شما جدی است. این اعتبار میتواند با کسب نماد ها و مجوزها از سازمان های مربوطه پر رنگ تر هم بشود.

  • یک فروشگاه 24 ساعته بدون تعطیلی

فروشگاه اینترنتی شما 24 ساعته و 7 روز هفته بدون تعطیلی فعال خواهد بود. این خبر خوبی برای مشتریان شما خواهد بود. مشتریان شما در هر ساعت از شبانه روز و از هرنقطه ای که هستند میتوانند کالا یا خدمت مورد نظر خود را ثبت نمایند.

  • کاهش هزینه ها با فروشگاه اینترنتی

حتما به هزینه های داشتن یک مکان فیزیکی برای کسب و کار خود  اندیشیده اید. هزینه خرید یا اجاره دفتر یا فروشگاه، استخدام منشی یا فروشنده و کلی هزینه های دیگر. در فروشگاه اینترنتی بسیاری از این هزینه ها کم و یا از بین خواهد رفت.

  • در هر مکانی که دوست دارید کار کنید!

اصلا نیاز نیست هر روز صبح شال و کلاه کرده و به محل کار خود بروید. محل کار شما میتواند منزل یا هرجایی که دوست دارید باشد. پشت سیستم بنشینید و فروشگاه خود را مدیریت کنید.

  • امکان خرید مناسب برای مشتری

دیگر نیاز نیست مشتری تا فروشگاه یا دفتر شما بیاید. به سایت و فروشگاه اینترنتی شما مراجعه کرده و تمامی کالاها و خدمات شما را از لحاظ قیمت و امکانات با دقت بررسی و یک انتخاب هوشمندانه انجام میدهد. با چند کلیک کالا و خدمات را درب منزل تحویل خواهد گرفت.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments