بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت را بشناسید! معرفی 8 شرکت + نمونه کار

طراحی سایت از فعالیت‌های بسیار مهم و تأثیرگذار برای شروع کسب و کار‌های مختلف است. تمام کسب و کار‌ها از حضوری تا غیرحضوری می‌توانند از مزایای سایت و حضور در فضای مجازی استفاده کنند. در این مسیر یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و دغدغه‌های افراد پیدا کردن فرد یا شرکت‌های معتبر و کاربلد در زمینه طراحی سایت است تا به کمک آن‌ها یک سایت حرفه‌ای راه‌اندازی کنند. در ادامه قصد داریم به بررسی چند نمونه بهترین شرکت طراحی سایت در تهران بپردازیم.

بهترین شرکت‌های طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت

برای یافتن بهترین شرکت طراحی سایت باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. نحوه فعالیت، نیرو کار حرفه‌ای، پشتیبانی، توانایی شرکت، هزینه، نمونه کار‌ها، رضایت مشتریان و … را بررسی کرده و سپس بهترین شرکت را انتخاب کنید.

1- حامد پردازش

شرکت حامد پردازش

شرکت حامد پردازش از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های طراحی سایت است که فعالیت خود را از سال 82 آغاز کرده است. این تیم حرفه‌ای خدمات بسیار متنوعی ازجمله طراحی سایت حرفه‌ای بر اساس نیاز مشتری، طراحی سایت بر اساس اصول سئو، طراحی پرتال، سایت ساز و اپلیکیشن، طراحی رابط کاربری و … ارائه می‌دهد. پشتیبانی حرفه‌ای و بسیار عالی و قیمت‌های مناسب از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های برترین شرکت طراحی سایت تهران است.

2- آوینا پرداز

آوینا پرداز از بهترین و معتبرترین شرکت‌های طراحی سایت است که با گروهی از نیرو‌های کار حرفه‌ای در سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده است. مهم‌ترین هدف تأسیس این شرکت ارائه خدمات در حوزه طراحی سایت و سئو است که با بهترین و جدیدترین روش‌ها صورت می‌گیرد.

طراحی آوینا پرداز

در این شرکت برای طراحی سایت از Asp. Net استفاده می‌شود که متدی بسیار پیشرفته و بر اساس الگوی MVC است. این شرکت انواع مختلفی از سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، شخصی و … را به صورت اصولی طراحی می‌کند. همچنین خدمات مختلف سئو و طراحی اپلیکیشن را نیز ارائه می‌دهد. مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات این شرکت به صورت زیر هستند:

  • از کد‌نویسی کاملاً اختصاصی برای طراحی وب سایت شما استفاده می‌شود.
  • از قالب‌های آماده و سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس و … استفاده نمی‌شود.
  • وب سایت‌های بسیار تخصصی و پیشرفته توسط این مجموعه طراحی و ساخته می‌شوند.
  • دارای تیم حرفه‌ای و با سابقه درخشان است.
  • رضایت بالای مشتریان را به همراه دارد.
  • امکان اضافه کردن هرگونه امکانات و قابلیت جدید به وب سایت به صورت اختصاصی وجود دارد.

از طریق این لینک می‌توانید به نمونه کار‌های طراحی شده توسط آوینا پرداز بهترین شرکت طراحی سایت در تهران دسترسی داشته باشید.

3- وب سیما

طراحی سایت وب سیما

نمونه دیگری از شرکت‌های بسیار معتبر در زمینه طراحی سایت، شرکت وبسیما است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 90 شروع کرده و کمک متخصصین توانمند خود فعالیت‌های بسیار مفیدی در این زمینه انجام داده است. با نگاهی به وب سایت این شرکت می‌توان به خلاقیت و نوآوری این مجموعه پی برد. این مجموعه علاوه بر طراحی سایت در زمینه بازاریابی دیجیتال نیز فعالیت می‌کند. همچنین چندین باز کاندید دریافت جایزه بهترین شرکت طراحی وب سایت شده است.

4- آئین گستر

یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت که در سال 88 آغاز به کار کرده است، آئین گستر است. این شرکت نیز نمونه پروژه‌های موفق بسیار زیادی در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و همچنین سئو و پشتیبانی سایت انجام داده است. از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مجموعه، فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی اپلیکیشن، برندینگ، تدوین و طراحی استراتژی و … است.

آئین گستر

انواع مختلفی از سایت‌های فروشگاهی، آموزشی، خبری، شرکتی، شخصی و … توسط نیرو‌های متخصص این شرکت طراحی شده است. یکی از بهترین و مهم‌ترین مزیت‌های این شرکت این است که می‌توانید از خدمات آن‌ها به صورت قسطی استفاده کنید. آئین گستر تنها شرکتی است که این خدمت را در راستای حمایت از کسب و کار‌ها ارائه داده است.

طراحی سایت کاملاً اختصاصی، قیمت‌های منطقی و پرداخت قسطی، طراحی انواع سایت‌ها، طراحی با سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، بهینه‌سازی صفحات وب، ارائه هاست و دامنه به صورت رایگان، گارانتی خدمات ارائه شده و … از مزیت‌های استفاده از خدمات شرکت آئین گستر هستند. نمونه کار‌های انجام شده توسط این شرکت در اینجا قابل مشاهده هستند. هزینه طراحی سایت نیز با توجه به ویژگی‌ها و پلن‌های انتخابی سایت متفاوت هستند.

5- وب وان

وب وان شرکت طراحی سایت و خدمات سئو است که در سال 87 آغاز به کار کرده است. در وب وان خدمات طراحی سایت با قیمت‌های بسیار عالی ارائه شده و از 990 هزار تومان شروع می‌شود. البته نوع طراحی و ویژگی‌های مدنظر شما بر روی قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند. طراحی سایت شرکتی، خدمات طراحی سایت کاملاً اختصاصی، طراحی سایت با وردپرس، طراجی اپلیکیشنف خدمات سئو … از مجموعه فعالیت‌های این شرکت هستند.

وب وان

طراحی سایت داینامیک و استاتیک، طراحی سایت‌های آماده، طراحی انواع اپلیکیشن‌های موبایل، طراحی گرافیک سایت، بهبود سئو سایت، انتقال سایت قدیم به جدید و … از مزیت‌های استفاده از خدمات وب وان هستند. نمونه کار‌های این شرکت نیز از اینجا قابل مشاهده هستند.

6- نونگار پردازش

آخرین شرکت طراحی سایت معرفی شده در این بخش، نونگار پردازش است که از قدیمی‌ترین شرکت‌های طراحی سایت محسوب می‌شود. این سایت بیش از 17 سال سابقه طراحی و فعالیت در این زمینه دارد و طراحی وب سایت‌های عالی و کاربردی نشان از تخصص و تجربه نیرو‌های این مجموعه دارد. این شرکت تا به حال بیش از 3200 پروژه طراحی سایت موفق انجام داده است.

نونگار پردازش

این شرکت نیز علاوه بر طراحی سایت، خدمات دیگری مانند طراحی اپلیکیشن، خدمات سئو، بهینه‌سازی سایت، تبلیغات و بازاریابی، ارائه هاست و … نیز ارائه می‌دهد. همچنین هزینه‌های طراحی سایت در این مجموعه با توجه به کیفیت کار بالا بسیار مقرون به صرفه و مناسب هستند. بسیاری از پروژه‌های این شرکت با PHP، Asp. Net و JAVA طراحی شده‌اند. نمونه کار‌های این مجموعه را می‌توانید از طریق لینک مشاهده کنید. همچنین می‌توانید لیست قیمت طراحی سایت در انی مجموعه را نیز از طریق وب سایت شرکت مشاهده کنید.

7- وب 24

طراحی سایت وب 24

شرکت طراحی سایت دیگری که در این بخش به شما معرفی می‌شود، وب 24 است که از خلاق‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌ها است. این مجموعه در سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده و فعالیت‌های مفیدی در زمینه طراحی سایت و سئو انجام داده است. گروهی از برنامه نویسان و طراحان بسیار کاربلد و حرفه‌ای در این مجموعه مشغول به کار هستند. علاوه بر طراحی سایت خدمات دیگری مانند طراحی اپلیکیشن، بازاریابی و تبلیغات، بازاریابی محتوا، سئو و بهینه‌سازی و … نیز توسط این مجموعه انجام می‌شود.

8- پارمونت

طراحی سات پارمونت

پارمونت یکی دیگر از مجموعه‌های بسیار حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت است. انواع مختلفی از طراحی سایت‌ شرکتی، خبری، دانشگاهی، تبلیغاتی، شخصی، ورزشی، نیازمندی و … توسط این مجموعه طراحی می‌شود. سایت‌ها کاملاً سئو شده و مناسب برای جذب کاربر طراحی می‌شوند. از پنل‌های مدیریتی کاربردی برای آن‌ها استفاده شده و کاربری بسیار ساده و روانی دارند. همچنین خدمات تخصصی در زمینه پشتیبانی شبکه و امنیت شبکه نیز در این مجموعه ارائه می‌شود.

سخن آخر

شرکت‌های معرفی شده تنها نمونه‌ای از بهترین شرکت طراحی سایت تهران هستند، که می‌توانید برای راه‌اندازی وب سایت موردنظر خود از خدمات آن‌ها استفاده کنید. تمام شرکت‌های گفته شده دارای نمونه کار‌های بسیار موفق هستند و شما می‌توانید با بررسی آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

سوالات متداول

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران کجاست؟

شرکت های زیادی هستند که کار طراحی سایت انجام میدهند اما از برترین شرکت های طراحی سایت تهران میتوان به حامد پردازش، آوینا پرداز، وب سیما ، پارمونت اشاره کرد.

هزینه طراحی سایت در تهران به چه شکل است؟

بسته به اینکه سایت فروشگاهی یا شرکتی و … باشد این مبلغ متفاوت است. در حال حاضر در بین شرکت های طراحی سایت کف قیمت طراحی وب سایت حدود 5 میلیون تومان است.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments